SHOPPING CART
Jolix pe Twitter Jolix pe Facebook Jolix pe Google +
 
Cont nou  |   Login clienti  |   Compara produse  
 
 

Returnarea produselor

 

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. Conform OG. 130/2000, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.Toate cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre dvs. iar rambursarea contravalorii produsului se va face in maxim 30 de zile calendaristice de la retur preferabil prin transfer bancar in contul indicat de client sau prin mandat postal.

 

Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii de retur sau emiterea confirmarii automate de primire a acestei comenzi.


Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit), folosind un serviciu de curierat. Costurile de returnare sunt suportate in intregime de client. Returnarea se poate face prin firma Cargus sau prin alte firme de curierat, costurile fiind cele standard.


Ne rezervam dreptul de a nu accepta pentru returnare produsele care prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, accesorii lipsa etc. Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic vor fi refuzate. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.


De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri. In cazul in care pentru un cont de client se returneaza lunar mai mult de 25% din valoarea totala a comenzilor, ne rezervam dreptul de a sista livrarile catre clientul respectiv fara o notificare prealabila.

 

Produsele comercializate de Jolix.ro sunt supuse unor verificari riguroase inainte de a fi trimise catre client. Se elimina astfel posibilitatea de livrare a unor produse necorespunzatoare. Daca, totusi, considerati ca produsul livrat nu este conform va rugam completati formularul de retur.

 

Instructiuni pentru completarea formularului de retur:

1. Introdu adresa de email pe care ai utilizat-o cand ai efectuat comanda si vei primi automat pe email un link care te va directiona catre Istoricul tau de comenzi

2. Alege comanda la care doresti sa faci un retur

3. Alege produsul/produsele pe care doresti sa le returnezi si urmeaza pasii

4. Vei primi apoi pe email formularul de retur cu numar de inregistrare

5. Trimite produsul prin curierat catre noi impreuna cu numarul de retur si factura originala.

6. Rambursarea se va face in termen de 30 zile calendaristice.

  
Orice retur facut fara instiintarea noastra prealabila de catre client, nu va putea fi procesat.
Pentru a putea fi returnate, produsele trebuie sa fie in ambalajul original intact, sa aiba eticheta si sa nu fi fost purtate sau/si spalate ori deteriorate din alte cauze.


Din motive de igiena, produsele purtate sau/si spalate nu pot fi acceptate la retur.
Din motive de igiena, lenjeria intima nu poate fi returnata.

 

ATENTIE: retururile facute fara instiintarea scrisa prealabila sau care nu au primit acceptul nostru, nu vor fi luate in considerare.

 
 
 
 
Abonare newsletter
Nume si prenume:
Adresa de email:
COMPARA